Späť na články

Analytika na mape

Analytika na mape

Služba Market Locator prezentuje v prehľadnej vizuálnej podobe „heat-mapy“ rozloženie obyvateľstva s možnosťou filtrovať tieto informácie na základe filtračných kritérií. Dáta sú prezentované v anonymnej a agregovanej podobe, aby nemohlo prísť k úniku citlivých informácií zákazníkov a aby súkromie obyvateľstva bolo v plnej miere zachované.

Prečítajte si ako iné firmy využili Market Locator na populačnú analytiku v tomto článku. Toto riešenie je ideálne keď rozmýšľate ako a kam umiestniť prevádzku či novú pobočku, kam umiestniť propagačné materiály a billboardy, alebo keď potrebujete pochopiť typológiu ľudí čo býva, alebo pracuje pri Vašej spoločnosti.

Analytika lokácie

  1. Na mape si vyberte oblasť Vášho záujmu
  2. Vo filtroch naľavo si zadefinujte Vašu cieľovú skupinu
  3. Mapa sa Vám prekryje rôzno-farebnými štvorcami(heat-map), ktoré Vám ukážu kde sa v najvyššom počte zdržuje Vaša cieľová skupina
  4. Následne viete túto cieľovú skupinu rovno aj osloviť

Využitie dátových vrstiev

Základná socio-demografická

Poskytuje štatistické údaje o “oficiálnom” výskyte obyvateľstva, podobne ako informácie zo štatistického úradu.
Filtre: adresa (oficiálna, fakturačná, korešpondenčná), vek, pohlavie

Rozšírená geo-lokačná

Poskytuje údaje o reálnom pohybe obyvateľstva prostredníctvom typizovaných lokácií. Teda kde sa Vaša cieľová skupina zdržiava počas pracovnej doby, počas noci, alebo počas víkendu. Okrem toho umožňuje cieliť na základe bohatých kritérií.
Filtre: typizovaná lokácia (práca, spánok, víkend), vek, pohlavie, typ mobilného telefónu, využívanie mobilných dát, index bonity

Michal Haluza

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.