Analytika na mape

Analytika na mape Služba Market Locator prezentuje v prehľadnej vizuálnej podobe „heat-mapy“ rozloženie obyvateľstva s možnosťou filtrovať tieto informácie na základe filtračných kritérií. Dáta sú prezentované v anonymnej a agregovanej podobe, aby...

Platba a Fakturácia

Platba cez TrustPay Zvoľte si formu platby - výhoda platby kartou je okamžitá aktivácia služieb 2. Vyberte si logo svojej banky - ak nefiguruje, zvoľte "Other bank" 3. Ak chcete platiť cez online banking zvoľte "Pay now" - bude to...

Čo znamenajú ikony na mape?

V mapovom editore Market Locatora vidíte v jeho pravej časti niekoľko ovládacích tlačidiel. Ak ste doteraz nepoznali ich presnú funkciu, čítajte ďalej. Panel s ikonami, ktorý vidíte na obrázku nižšie, je rozdelený na 5 samostatných blokov s odlišnou...

LBS – Geolokačná kampaň

Market Locator umožňuje posielanie kampaňových / informačných správ v čase ked niekto príde do zvolenej oblasti - takzvaná LBS (location based services) kampaň, alebo geolokačná kampaň. Príklad: prídem do Auparku v Žiline a dostanem správu od Telekom...

Multi-kriteriálne kampane

Potrebujete cieliť na základe viacerých dátových vrstiev? Pri vytváraní kampane máte možnosť kombinovať podmienky z rôznych dátových vrstiev a docieliť tak ešte presnejšie cielenie. Teraz jednoducho pridávate podmienky ku existujúcim...

Bidding ceny za oslovenie

Pri tvorbe kampane sa rozhodnete, koľko chcete maximálne na danú kampaň minúť dohromady a koľko je maximum za jedno oslovenie (bidding cena) – tu je dôležité poznamenať, že väčšina správ, ktoré odošlete, odíde za minimálnu cenu, iba tie, ktoré idú na...