Späť na články

Podpora predaja po vianočných a novoročných zľavách v nákupných centrách

Prezentujte a propagujte svoje nákupné centrum v príslušnej spádovej oblasti, u špecifickej cieľovej skupiny ľudí. Pozvite zákazníkov, ktorí si práve v danej oblasti niečo kúpili, keď sú blízko. Ukážte im, že máte nový alebo odlišný prístup ako konkurencia. Ukážte im, že peniaze, ktoré dostali ako darček na Vianoce, môžu byť použité vo vašom obchode a nie u vašich konkurentov. Povedzte zákazníkom, že nepotrebujú minúť svoje peniaze hneď, ale môžu si zakúpiť darčekové karty, a potešiť niekoho iného. Napríklad prostredníctvom efektívnej propagácie, Market Locator môže podporiť povianočný, alebo novoročný predaj. S nástrojom Market Locator môžte zákazníkom okamžite posielať vaše personalizované reklamné správy vo forme SMS správy.

Táto cieľová skupina môže byť napríklad:

  • pracujúci ľuida od 18 do 60 rokov
  • so strednou alebo vyššou bonitou
  • pravidelne trávia víkend v Bratislave podľa polohy ich mobilného telefónu

tieto parametre Vám v Bratislave umožnia osloviť:

  • 22000 ľudí vrátane nízkej bonity
  • 9400 ľudí so strednou a vyššou bonitou

pri cene 0.1 EUR za správu a kampani v dvoch vlnách (počiatočná správa a pripomienka) by táto kampaň stála 1 880 EUR na oslovenie návštevníkov z Vašej vybranej cieľovej skupiny (alebo 4400 EUR vrátane segmentu s nižšou bonitou).

Každá kampaň môže byť odoslaná vo zvolenom čase a opakovane vo vlnách. Taktiež môžete definovať správu, ktorá sa má odoslať vo chvíli, keď niekto z cieľovej skupiny zákazníkov vstúpi do vybranej oblasti, napr. neďaleko Einsteinovej ulice v Bratislave.

Profi tip: Môžete tiež odfiltrovať zákazníkov, ktorých už máte vo Vašej zákazníckej databáze, alebo držiteľov vernostných kariet, tým, že nahráte zoznam čísel, ktoré majú byť vylúčené. Týmto spôsobom ušetrite peniaze a oslovujte len nových potencionálnych klientov. Alebo naopak, prostredníctvom Market Locator môžete posielať kampane iba vašim existujúcim zákazníkom, ale iba tým, ktorí sú napríklad v Bratislave na základe údajov od operátov.

Keď sa chcete dozvedieť viac, kontaktujte nás, alebo si jednoducho Market Locator vyskúšajte sami.

Matej Misik | Market Locator

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Začnite dnes. Máte 30 dní ZDARMA! Zaregistrujte sa TERAZ