🗓 Inšpirujte sa kalendárom príležitostí na slovenskom trhu

Späť na články

Cestovky: ponúknite cestovateľom svoje more

Takmer vždy je ten správny čas na oslovenie cestovateľov, ale kde ich nájsť? S Market Locatorom dokážete zacieliť na tých, ktorí majú radi cestovanie. S pomocou inteligentnych filtrov viete vybrať ľudí ktorí už boli v Thajsku, Chorvátsku alebo na mestskom spoznávaní v Dubaji. Títo ľudia su pripravený na podobnú ponuku od Vašej cestovky. Prekvapte ich ponukou šitou na mieru! Pozrite si naše tipy a triky ako vyžmýkať Market Locator na maximum.

Cieľová skupina: zákazníci, ktorí majú radi more

Pre cestovné kancelárie je čoraz ťažšie nájsť a predať svoje služby kúpychtivým zákazníkom. Dôležité je osloviť zákazníkov, ktorí už ochutnali prímorskú dovolenku v Chorvátsku alebo v exotickejšom Thajsku. Títo zákazníci sú náchylní na oslovenie a keď ich prekvapíte svojou ponukou a dovolenkou bez starostí, tak ich môžete stiahnuť k „svojmu moru“.

Market Locator vám umožní nájsť Slovákov, ktorí boli počas uplynulého roka napríklad v Chorvátsku na 7 dní alebo dlhšie a bývajú vo vašom meste. A môžete ich pozvať do svojej cestovnej kancelárie cielenou SMS kampaňou. K týmto kritériám ponúka Market Locator novinku v ešte presnejšom zacielení – oslovenie podľa záujmu, t.j. oslovenie tých zákazníkov, ktorí sa zaujímajú o dovolenky.

Market Locator vám nájde afinitných zákazníkov

Market Locator je samoobslužnoá web aplikácia, ktorá umožňuje online analyzovať populáciu, zacieliť a vytvoriť vlastnú kampaň na pár klikov. Inovatívny a pritom jednoduchý prístup k reklame môže teraz využiť každý. Aj menší živnostníci, či stredne veľké firmy si môžu rýchlo získať pozornosť nových zákazníkov.

Oslovte „self-made“ cestovateľov

Chorvátsko, ktoré bolo prímorskou TOP destináciou nielen minulého roka, navštívilo počas prázdninových 2 týždňov minulého roka viac ako 150.000 Slovákov, nasledované Talianskom. Nižšie uvedený graf znázorňuje reálne štatistiky Market Locatora z obdobia 15. – 31.7.2017. Tieto krajiny sú typickou destináciou „self-made“ cestovateľov, ktorí nepotrebujú sprostredkovateľa. Ak by ste ich dokázali prekvapiť svojou ponukou, je veľká šanca na ich získanie.

Pripraveným a kreatívnym predajniam šťastie praje. Tak veľa šťastia priatelia vo vašich nových kampaniach s Market Locatorom.

Michal Suran

Country Manager @ Market Locator

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.