Späť na články

Cielenie: Nedávno navštívené lokality

Nedávno navštívené lokality

Pomocou tohto filtra môžete cieliť na osoby, s vysokou pravdepodobnosťou výskytu vo vybranej lokalite. Ľudí vyfiltrujete podľa toho, v ktorom čase sa v nedávnej minulosti nachádzali vo Vami zvolenej lokalite. Možnosti sú nasledovné:

  • Predvčerom sa objavil vo vybranej lokalite
  • Za posledné 3 dni sa objavil aspoň jeden deň
  • Za posledných 7 dní sa objavil aspoň jeden deň
  • Za posledných 7 dní sa objavil aspoň dva dni

Akú majú nedávno navštívené lokality presnosť?

Ľudia sú vo Vami vybraných lokalitách zachytávaní na základe vysielačov, na ktoré boli vo Vami vybranom čase (viď predchádzajúci odstavec) pripojení. V mestách je vačšinou presnosť velmi vysoká (500m), no v nižšie osídlených oblastiach môže byť kvôli vysielačom s veľkým rozsahom presnosť nízka a to aj 10km. V prípade, že chcete nastaviť kampaň v oblasti kde je presnosť nižšia, odporúčame upraviť text správy konkrétnejšie, aby ste zmenšili možnú odchylku. Napríklad „Boli ste na koncerte XY?“, „Bývate v obci XY?“, atd.

Kedy použiť tento filter? 

V Market Locatore je možnosť cieliť na lokalitu vo vybranej chvíli prostredníctvom LBS sms a vieme tak ľudí zacieliť v danom okamihu na danom mieste. Avšak LBS sms sa v našej aplikácii v Nedeľu z dôvodu kontaktnej politiky neodosielajú. V prípade, že sa udalosť, na ktorú ste sa chceli zamerať odohrávala práve v Nedeľu, je vhodné použiť filter Nedávno navštívené lokality, ktorý nám spätne osloví ľudí, ktorí sa v Nedeľu nachádzali na mieste, kde chceme cieliť.

Use case

Známy predajca záhradnej techniky pozná svojich zákazníkov a v Market Locatore si vyklikal nasledovnú cieľovú skupinu: Vek: 35-55, spiaca lokalita západná časť Bratislavy, okolité dedinky a Záhorie, ktorí boli za posledný týždeň v Bratislave. Predajňa ponúkla zákazníkom atraktívnu 20% zľavu a už bol pádny dôvod na návštevu predajne.

Michal Haluza

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.