Enter your keyword

FAQ

Ceny Market Locator

Koľko stojí jedna cielená SMS správa?

Cena SMS správy sa odvíja od typu kampane a následne prichádza do hry dražba.

  • Cielená SMS správa stojí od 0,1 EUR za 160 znakov.
  • LBS geolokačná správa stojí od 0,25 EUR za 160 znakov.
  • Kampaň na vlastný zoznam tel. čísel stojí od 0,06 EUR za 160 znakov.
  • Každých ďalších 160 znakov stojí 0,05 EUR u všetkých typov kampaní.

Túto minimálnu cenu si vie zákazník zvýšiť ak chce mať istotu oslovenia čo najširšieho spektra svojej cieľovej skupiny.

Aké sú ceny filtrov?

Základné cielenie je k dispozícií už v základnom prístupe, ktorý vám umožní cieliť podľa oficialnej adresy, veku a pohľavia. Dodatočné dátové vrstvy sú nacenené od 25 EUR / mesiac.

Potrebujem mesačný plán?

Po registrácií máte k dispozícií na jeden mesiac bezplatne plán Analytics & Marketing, ktorý vám umožňuje vytvárať kampane a analyzovať dáta na mape. Po mesiaci si môžte zvoliť jeden z troch plánov – Analytics (slúži len na analytiku), Analytics & Marketing (umožňuje aj kampane vytvárať), Value Analytics & Marketing (to isté čo A&M, avšak obsahuje viac kreditu). Odporúčame si predplatiť Value Analytics & Marketing na dlhšiu dobu, vďaka čomu napr pri predplatnom na rok získate za 2040 EUR až 2160 EUR kreditu a prístup na rok do aplikácie.

Aký je princíp platenia za službu?

Výhodou Market Locatoru je, že si ho viete vyskladať presne podľa vaších predstáv.

Napr. Ak viete, že aplikáciu využijete len raz ročne – sezónne, stačí keď si zakúpite plán na dané obdobie (mesiac, quartál, polrok), kedy viete, že ho budete využívať.

Okrem plánu potrebujete kredit, pomocou ktorého viete rozposiealť SMS správy. Koľko si nabijete, toľko máte. Avšak odporúčame minimálne 200€, viete tak osloviť okolo 2000 ľudí.. pri menšom počte by sa Vám to neoplatilo. (minimálny rozpočet na vytvorenie kampane je 100 eur).

Ak vám plán expiruje, kredit sa vám uloží a počká na vás do najbližšieho aktivovania plánu, čiže o nič neprichádzate.

Cielenie v rámci Market Locator

Čo je plán? Aké plány máme?

Plán je prístup do Vášho účtu.

K dispozícii na výber máte z týchto 3 plánov:

1.) Analytika – je určený len na analytiku, obsahuje prístup pre jedného užívateľa, základnú socio-demo vrstvu pre Slovensko a možnosť nakupovať dátové vrstvy.

2.) Analytika a Marketing – je určený na analytiku a zároveň aj zasielanie cielených marketingových SMS správ. Obsahuje:

  • bonusový kredit (po zakúpení na: mesiac 10 eur, 3 m. 30 eur, 6 m. 60 eur, 12m. 120 eur),
  • prístup pre 5 užívateľov,
  • Základná socio – demo vrstva pre Slovensko,
  • možnosť nakupovať dátové vrstvy,
  • vytváranie kampaní,
  • cielené kampane,
  • SMS kanál,
  • prístup k viac ako 1,7 mil. zákazníkov,
  • Geolokačné (LBS) cielenie.

3.) Zvýhodnená Analytika a Marketing – je určený na analytiku a zároveň aj zasielanie cielených marketingových SMS správ. Obsahuje:

  • bonusový kredit (po zakúpení na: mesiac 180 eur, 3 m. 540 eur, 6 m. 1080 eur, 12m. 2160 eur),
  • prístup pre 5 užívateľov,
  • Základná socio – demo vrstva pre Slovensko,
  • možnosť nakupovať dátové vrstvy,
  • vytváranie kampaní,
  • cielené kampane,
  • SMS kanál,
  • prístup k viac ako 1,7 mil. zákazníkov,
  • Geolokačné (LBS) cielenie.

Rozdiel medzi plánmi Analytika a Marketing a Zvýhodnená Analytika a Marketing je v obsahu kreditov. Je na Vás pre ktorú sa rozhodnete, avšak ak rozmýšľate nad dlhším obdobým ako mesiac cenovo sa Vám oplatí plán Zvýhodnená Analytika a Marketing.

Ceny plánov: 

Ceny plánov:

*ceny v tabuľke sú uvedené bez DPH.

Bonusové kredity viete využiť ľubovolne, podľa vlastného uváženia.

Aké filtre sú k dispozícií na cielenie?

Dostupné sú filtre z viacerých dátových vrstiev. Cieliť / filtrovať môžte lokality na základe: oficiálnej adresy, typickej pracovnej lokality, typickej spacej lokality, typickej víkendovej lokality, nedávnej lokality, aktuálnej lokality (LBS kampaň). Cieľová skupina môže byť zacielená na základe: vek, pohlavie, cestovné návyky, využívané služby, banková príslušnosť, platobná disciplínaatď.

Stručne a výstižne, čo obsahujú vrstvy?

Základná socio – demografická

  • Poskytuje štatistické údaje.
  • Filtre: vek, pohlavie.

Rozšírená geo – lokačná

  • Poskytuje údaje o reálnom pohybe.
  • Filtre: typizovaná lokácia (práca, spánok, víkend), vek, pohlavie, typ mobilného telefónu, vyutívanie mobilných dát, index bonity.

Cestovné návyky

  • Poskytuje štatistické údaje o cestovných návykoch obyvateľstva.
  • Filtre: čas (tento mesiac, uplynule 3 kalendárne mesiace, 6 mesiacov, 12 mesiacov), počet navštívených krajín, počet dní strávených v zahraničí, konkrétne navštívené krajiny.

Využívanie služieb

  • Poskytuje údaje o využívaných SMS službách.
  • Filtre: čas (posledných 7 dní, posledný mesiac, 3 mesiace, 6 mesiacov, 12 mesiacov), služby (Audiotext, Tiesňové linky, Charita, Stávkovanie, Hry, Poistenie, Parkovanie, Verejná dobrava, Platba za služby).

Finančné ukazovatele

  • Poskytuje finančné štatistické ukazovatele o obyvateľstve.
  • Filtre: index bonity (firemný, nízky, stredný, vysoký), index finančnej zodpovednosti (nízky, stredný, vysoký, najvyšší), využívané spôsoby platby na úhradu faktúr (hotovosť, poštový poukaz, prevod, inkaso), banková príslušnosť (konkrétne banky).

Nedávno navštívené lokality

  • Poskytuje cielenie na osoby, ktoré boli vo vami zvolenej oblasti v nedávnej minulosti.
  • Filtre: či v danej oblasti boli (včera, aspoň raz za ostatné 3 dni, aspoň raz za ostatných 7 dní, aspoň 2 rôzne dni počas ostatných 7 dní).

Koľko je k dispozícií osôb na oslovenie?

Na Slovensku je prostredníctvom Market Locator k dispozícií vyše 2.5 miliona osôb, ktoré udelili súhlas s prijímaním cielených SMS kampaní u troch najvýznamnejších operátorov na Slovensku. Kontaktná politika je jedna SMS max za 14 dní a teda mesačne je možnosť doručiť vyše 5 miliónov správ.

Dajú sa posielať kampane na vlastný zoznam čísel?

Áno. V Market Locator si môžte spravovať zoznamy svojich zákazníkov, vytvoriť si online prihlasovací formulár či prihlasovanie do zoznamu prostredníctvom SMS. Následne na tieto zoznamy za výhodných podmienok môžte posielať masové SMS správy. Okrem web formulára sa dá v aplikácii uploadom naliať CSV subor (MS Excel).

Chcete vedieť, ako jednoducho si takýto list viete vytvoriť? Viacej informácií a výstižný heslovitý návod, krok po kroku nájdete tu.

Časy - ako funguje zadávanie kampaní v službe Market Locator?

Kedy sa nastavuje kampaň?

V podstate kedykoľvek, aplikácia je prístupná 24/7. Avšak treba myslieť na veľmi podstatné veci, ako je schválenie kampane. Nakoľko kampane prechádzajú cez manuálne schvaľovanie u operátorov, odporúčame kampaň vždy vopred a s predstihom (aspoň deň, dva pred spustením) pripraviť a odoslať kampaň na schválenie. Aby ste mali čas kampaň upraviť v prípade, ak by bola vrátená zo schvaľovacieho procesu.

Kedy sa schvaľujú kampane?

Tým že ide o manuálny proces schválenia, je to individuálne. Garantujeme schválenie next business day. Štandartne sa schvaľuje počas pracovnej doby od 9:00 do 16:00. V prípade nutnosti kontaktujte nás na online chate.

Kedy bežia kampane?

Klasické targetové kampabe prebiehajú počas pracovných dní v čase od 9:00 do 16:59.
Geolokačné LBS kampane prebiehajú od pondelka do soboty v čase od 8:00 do 19:59.
V nedeľu je čas pokoja, kedy sa neodosielajú kampane, taktiež v rátanie silných a veľkých sviatkov ako sú Vianoce, Veľká noc a pod. (vždy Vás informujeme).

Užitočné návody a materiály Market Locator