Enter your keyword

Ako fenomén Pokémon hýbe retailom

Ako fenomén Pokémon hýbe retailom

Ako fenomén Pokémon hýbe retailom

Asi nikoho pozornosti neunikol aktuálny fenomén Pokémon Go. Neunikol ani svetu marketingu a mnohí predajcovia a marketingoví riaditelia ho už aktívne využívajú.

Kreatívne využitia Pokémon Go vo svete marketingu a sales

Kooperativa CZ

Kooperativa Pokemon Govždicky rada využívala humor vo svojich reklamách a tentokrát sa inšpirovala reálnou situáciou v Amerike, keď fanúšik Pokémon go začal loviť svojho pokémona na diaľnici, čo spôsobilo nepríjemnosti, ako upchatá diaľnica a vysoké riziko nehodovosti. Hneď ako táto správa obehla svetom, Kooperativa sa nechala inšpirovať a vytvorila billboard na diaľnici s pútačom “Nelovte za jízdy Pokémony”.

 

Market Locator analýza dopadu využitia Pokémon Go marketingu na návštevnosť Aupark Bratislava a Centrál Bratislava

Aupark Bratislava

Blog_pokemon

Aupark prišiel na výborný nápad, ako si naplniť svoje prevádzky prostredníctvom dnešného fenoménu s Pokémonmi. Vďaka Lure modul dokázali vytvoriť v konkrétnych prevádzkach Poké stopy a Poké gymi, kde si fanúšikovia tohto Screen Shot 2016-07-21 at 10.37.36fenoménu vedia nachytať svojich Pokémonov.

Aupark pripravil prvú promotion Pokémonov v pondelok 18.7. a my
vám vieme povedať akú úspešnosť to malo
. Návštevnosť vzrástla  o neuveriteľných 40%, v porovnaní s bežným normálnym dňom.

 

Centrál Bratislava

Screen Shot 2016-07-21 at 10.46.38

Hneď v utorok 19.7. sa pred Centrálom spustil Lure modul, kde ste mali možnosť nachytať svojich Pokémonov. Poďme sa pozrieť, ako to tam vyzeralo s návštevnosťou. Screen Shot 2016-07-21 at 10.56.25

Market Locator nám prezrádza, že počas bežných dní sa v nákupnom centre zdržiava okolo 3.000 ľudí. Počas toho, ako sa spustili poké stopy a poké gymi návštevnosť vzrástla na viac ako 8.400 ľudí. 

 Ak aj vás zaujímajú štatistiky výskytu obyvateľstva, alebo potrebujete zistiť aký je potenciál vašej obchodnej lokality, TU sa môžete zaregistrovať bezplatne na 30 dní. 

 

Zopár trikov na záver, ako prevádzky využívajú Pokémonov na zvýšenie ich návštevnosti/predaja

Jedna z viacerých možností je spustiť Pokémon Lures. Tie fungujú ako lákadlo pre pokémony, ktorých Vám pritiahne na poké stopy. Tým pádom priláka aj viacej lovcov pokémonov, čo v konečnom dôsledku naplní vaše prevádzky. Alebo to bude výborným lákadlom pre potencionálnych nových zákazníkov. Umiestnite si poké stop a poké gym do vlastných prevádzok, aby ste si boli istý, že vaša idea s pokémonmi skutočne zaberie. Podporte to SMS kampaňou a oboznámte ľudí o možnosti lovu pokémonov vo Vašej prevádze a popri tom sa môžu chutne najesť, občerstviť, zabaviť. 

 

 

 

Market Locator

Market Locator is a targeted marketing and population analytics service built around anonymized and agregated telco data. Focused on delivering relevant content to the interested user. Get in touch to find out how we can assist your business.

Related Posts

No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.