Späť na články

Market Locator hľadá dobrých ľudí pre Hodinu deťom

Hodina deťom prepája tých, ktorí pomoc potrebujú a tých, ktorí ju môžu a vedia poskytnúť. Market Locator pomôže nájsť a osloviť  dobrých ľudí ochotných aj malou sumou pomôcť dobrej veci.

Nadácia pre deti Slovenska už takmer dve desaťročia pomáha deťom a mladým ľuďom v ťažkých životných situáciách a snaží sa im opäť vyčariť úsmev a urobiť šťastnejšími. Kľúčovým nástrojom sú finančné prostriedky a nájsť tých, ktorí sú  ochotní prispieť je úloha nesmierne dôležitá. Hodina deťom ako jeden z ťažiskových projektov Nadácie je celoročnou zbierkou. Komunikácia smerom k darcom, či už sú to dobrí ľudia alebo veľké zodpovedné spoločnosti je nevyhnutá počas celého roka rôznymi komunikačnými nosičmi. Zaužívané komunikačné nástroje rozšírila tento rok Hodina deťom aj o nový spôsob oslovenia prostredníctvom Market Locatora a SMS kampane.

Market Locator je inovatívny nástroj, ktorý umožňuje zacieliť reklamnú kampaň na pár klikov. Je službou podobnou Google AdWords, avšak vo fyzickom svete – kdekoľvek na Slovensku. „Rozhodli sme sa spolu snašimi klientmi podporiť dobré myšlienky tým, v čom sme dobrí – presným zacielením a oslovením verejnosti. Uvedomujeme si svoju úlohu aj v oblasti spoločenskej zodpovednosti a pomáhame osloviť dobrých ľudí pre Hodinu deťom vo forme kampane v hodnote 20 000 EUR“, uviedol Peter Fusek, riaditeľ Market Locator SK, s.r.o.

Kampaň Hodiny deťomMarket Locatora bude prebiehať v dňoch 14. a 15. decembra 2017, kedy bude oslovených približne 200 000 ľudí po celom Slovensku prostredníctvom SMS správy.

Zacielená je mladšia a stredná generácia, ktorá nie je zasiahnutá vrcholiacou kampaňou, ale zároveň bude podporené vyzbieranie finančnej zbierky ešte pred sobotňajším priamym prenosom na Jednotke.

David Lazar

CMO @ Instarea. Holds a Master's degree in International Strategic Marketing from the University of Glasgow.

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Začnite dnes. Máte 30 dní ZDARMA! Zaregistrujte sa TERAZ