Späť na články

Market Locator sa učí novým kúskom

Po roku prichádza nová verzia Market Locatora s významnými novinkami, ktoré zlepšujú funkčnosť aj cenovú efektivitu obľúbeného nástroja cieleného mobilného marketingu. Predstavujeme vám tie najdôležitejšie zmeny, ktoré budú dostupné v novej verzii od piatka 23. novembra 2018.

Magic Link – AI alebo strojové učenie pre Market Locator

Spustili sme pilotnú fázu učiaceho sa cielenia SMS kampaní. Onedlho budeme našim klientom môcť radiť ohľadom najvhodnejšieho zacielenia založenom na Big Data. V praxi to napríklad znamená, že ak zacielite na vekovú kategóriu 18-26 rokov, Market Locator vám môže poradiť, že na vaše reklamy kliknú s väčšou pravdepodobnosťou ľudia v kategórii 45-55 rokov.  V úvode zbierame dáta o úspešnosti preklikov a jediné čo treba spraviť je použiť URL link. Ako bonus sa znaky v Magic Linku nepočítajú do limitu v správe.

 

LBS SMS kampane majú rozšírené možnosti

Pri nastavení LBS kampaní je možné zvoliť ktorých návštevníkov osloviť, podľa toho koľko sa zdržia na danom mieste. Môžete osloviť tých, ktorí iba vošli do oblasti alebo naopak tých, ktorí sa niekde zdržia 1 až 2 hodiny.

Lepší prehľad cieľovej oblasti na mape

Pri výbere vašej cieľovej oblasti sa teraz zobrazí aj skutočná oblasť, ktorá odzrkadľuje technické možnosti mobilnej siete. V praxi to znamená, že budete presnejšie vedieť, kde ľudia dostanú vašu esemesku.

Sprehľadnenie ponuky a nové výhodnejšie plány

K dispozícii budú 2 základné plány:

  • FLEXI bez mesačných poplatkov s možnosťou zadávania SMS, LBS a e-mailových kampaní.
  • PROFESSIONAL (30€ mesačne) s viacerými prístupovými účtami, automatizáciou na vytvorenie vlastných zoznamov, billboardovými kampaňami.

Ak plánujete väčšiu kampaň, máme pre vás výhodnejšie ceny správ vo zvýhodnených balíčkoch, v ktorých získate okrem výraznej zľavy na SMSky aj prístup k vybraným dátovým vrstvám. Viac info o zľavach získate od Market Locator sales. Kontaktovať nás môžete napríklad cez chat.

Dostupné balíčky sú v hodnotách 600, 1500, 3000 alebo 7500 EUR. V súvislosti so zavedením výhodnejších zľavových plánov rušíme pôvodné plány „Marketing a Analytika“ a „Zvýhodnený Marketing a Analytika“

Nová dátová vrstva Typická lokalita

Rozšírená socio-demografická vrstva je od teraz vrstva Typická lokalita, ktorá má možnosti výberu pracovnej, spacej a víkendovej lokality pre inteligentné cielenie kampaní.

Nedávno navštívená lokalita je presnejšia

Táto vrstva má teraz možnosť výberu časti dňa. V praxi to znamená, že môžete zacieliť napríklad na ľudí, ktorí sa nachádzali v nákupných centrách iba ráno.

David Lazar

CMO @ Instarea. Holds a Master's degree in International Strategic Marketing from the University of Glasgow.

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Začnite dnes. Máte 30 dní ZDARMA! Zaregistrujte sa TERAZ