Enter your keyword

Na Slovensku máme prvý backlight s audience cielením cez LBS

Na Slovensku máme prvý backlight s audience cielením cez LBS

Na Slovensku máme prvý backlight s audience cielením cez LBS

Predstavte si, že prechádzate rušným bratislavským podchodom a zaujme vás na rôzne farby podsvietená reklamná plocha. V tom vám pípne mobil so správou, že ten telefón, ktorý je vyobrazený na tej stene môžete dokonca aj vyhrať… 🙂

Zastaviť dnes uponáhľaných ľudí, aby si všimli reklamu, okolo ktorej prechádzajú, je výzvou. Agenture Starmedia Co. sa to však podarilo.  Vytvorila prvý backlight, ktorý reaguje na to, kto okolo neho práve prechádza.

Na prvý pohľad ide o klasický backlight, ktorý zobrazuje najnovší Samsung Galaxy S6 Edge Plus. Ľudí však dokáže identifikovať a poslať im sms.

Najnovší Samsung je známy svojimi farebnými notifikáciami a ohnutým displejom. Práve to chcela agentúra odpromovať. Každý, kto prejde okolo backlightu a patrí do cieľovej skupiny Samsungu, dostane na svoj telefón notifikáciu, aby vyskúšal nový smartphone s farebne meniacim sa pozadím a tiež, aby sa zapojil do súťaže.

Ide tak o prvú reklamu, ktorá má v sebe zabudovanú LBS (Location Based Services) cez Markelocator.sk . Vidieť ho môžete v bratislavskom podchode pred Prezidentským palácom.

 

Zdroj: Strategie

Related Posts

No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.