Späť na články

Prezúvanie pneumatík? Pozvite nových zákazníkov z okolia servisu ešte dnes.

Každoročné jesenné a jarné sezónne prezúvanie pneumatík prináša stovky nových aj stálych zákazníkov do autoservisov. Nie všetky autoservisy sú schopné kapacitne zvládnuť takéto množstvo zákazníkov. Tu však na scénu prichádzate vy. Máte možnosť pritiahnuť nespokojných klientov z iných servisov do svojej prevádzky. A to vďaka inteligentnému pozývaniu zákazníkov z okolia servisu, ktorých dnes v databáze neevidujete. Vďaka Market Locatoru môžete zabezpečiť rovnováhu medzi aktuálnym a budúcim kapacitným stavom zákazníkov.  V konečnom dôsledku tak obslúžite viac zákazníkov a lepšie využijete aktuálnu kapacitu servisu na prezúvanie pneumatík.

1. Pozvite ľudí, ktorí parkujú pri vás

Cez Market Locator vidíte počet ľudí, ktorí pravidelne parkujú v blízkosti Vášho servisu počas dňa alebo naopak v noci, keď sú doma. Napríklad pneu-servis v Petržalke má k dispozícii takmer 17 000 ľudí vo veku 18-65 rokov, ktorí chodia podľa polohy mobilného telefónu spávať do okolia prevádzky. Týchto ľudí je možné osloviť prostredníctvom SMS správy už za 10 centov v presne daný čas (napr. o 15 hod. v piatok, keď sa ľudia vracajú po práci na víkend), a to aj napriek tomu, že ich servis nemá vo svojej databáze zaevidovaných. Vzhľadom na to, že sa v databáze potenciálni zákazníci každodenne vyskytujú, nie je problém ich pozvať na pohodlné prezutie ešte pred najväčším návalom. Do SMS správy im pošlete rovno termín, ktorý len zavolaním naspäť potvrdia.

SMSky je možné posielať aj v menších množstvách, čo umožňuje flexibilné vykrývanie slabých dní a súčasne nepreťaženie prevádzky pri hromadnom návale. Naopak počas sezóny je užitočné informovať okolie, že ak vydržia, tak o dva týždne dostanú zľavu 50%. Autoservis takto rozloží v čase nápor a získa aj ďalších klientov idúcich po zľave, ktorí by sa nechali prezuť inak inde.

2. Pošlite pozvánku okoloidúcim vodičom

Market Locator umožňuje pneuservisom pozvať na prezúvanie pneumatík okoloidúce vozidlá. Autoservis si označí na mape okolie svojej prevádzky  a vyberie veľkosť spádovej oblasti. Napríklad, dolu na mape pre servis z Polianok v Bratislave je vybratá časť Dúbravky a jej okolie 1 kilometer. Teda každý zákazník z definovanej cieľovej skupiny z vybranej oblasti nedostáva pozvánky v presne daný čas a hromadne, ale naopak okamžite individuálne, keď vstúpi do spádovej oblasti pneuservisu. Na obrázku dole v danej oblasti bolo 1 510 ľudí so zvolenými kritériami, ktorí tvoria odhad na predpokladanú dennú návštevnosť. Servis si môže zvoliť čas kedy budú takto klienti oslovení. Rovnako je možné nastaviť, koľko maximálne za hodinu zákazníkov pozvať. Pri voľbe správnych zákazníkov je možné cielenie spresniť použitím ďalších kritérií ako platenie za parkovné formou SMS správy alebo bonita zákazníka či cestovateľské návyky.

3. Vyskúšajte prvú kampaň

Zaregistrujte sa bezplatne do aplikácie Market Locator kde taktiež nájdete chat na ktorom Vám náš tím s radosťou poradí ako si vytvoriť prvú múdru kampaň.

Zuzana Jančová

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Začnite dnes. Máte 30 dní ZDARMA! Zaregistrujte sa TERAZ