Späť na články

Aj záhradkári a kutilovia majú svoje túžby

Jar je v plnom prúde a mnohí z nás už otvorili svoje brány do záhrad a sadov. Teplejšie slnečné lúče nám vlievajú novú energiu a napady ako si skrášliť okrasné záhrady, lepšie zasiať úrodu, rýchlejšie pokosiť trávnik alebo postaviť nový altánok či bazén. Tak prečo nevyužiť tieto túžby zahradkárov. Inšpirujte sa reálnym príkladom známeho reťazca, ktorý využil Market Locator na prilákanie zákazníkov do svojej prevádzky v bratislavskom Lamači.

Market Locator je samoobslužnou mediálnou agentúrou, ktorá prostredníctvom bežného web rozhrania umožňuje online analyzovať populáciu, zacieliť a vytvoriť vlastnú kampaň na pár klikov. Inovatívny a pritom jednoduchý prístup k reklame môže teraz využiť každý. Aj menší živnostníci, či stredne veľké firmy si môžu rýchlo získať pozornosť nových zákazníkov.

Sledujte naše tipy a triky ako vyžmýkať Market Locator na maximum.

Cieľ: Prilákať nerozhodných zákazníkov

Predajňa v západnej časti Bratislavy má výhodnú polohu. Je to hlavný smer na Záhorie a okolité dedinky, ktorých obyvatelia v drvivej väčšine vlastnia rodinný dom, záhradu či pole. Denne prejdú okolo predajne desaťtisíce áut v ktorých sedia potenciálni zákazníci, ale nezastavia sa tu. Buď odkladajú svoje záhradnícke nákupy alebo čakajú na lepšiu ponuku alebo sa im ešte nechce. Predajňa toto chcela zmeniť a tak využila záhradkársku sezónu na oslovenie a podporenie našich záhradkárskych a „kutilských“ chúťok.

Mnohí zákazníci chodia s hlavou plnou nápadov, čo by chceli, ale je to pre nich nedosiahnuteľné. Predajňa ponúkla zákazníkom atraktívnu 20% zľavu na jednu túžbu (výrobok) podľa vlastného výberu a to je už pádny dôvod na návštevu predajne a navyše väčšina zákazníkov zakúpi aj ďalší sortiment.

Cieľová skupina: záhradkári zo širokého okolia

Znalosť cieľovej skupiny a jej správanie sa je veľmi dôležité pre úspech v každom podnikaní. Tento predajca záhradnej techniky vie kto k nim chodí nakupovať a vyklikal si v Market Locatore nasledovnú cieľovú skupinu: Vek: 35-55, spiaca lokalita západná časť Bratislavy, okolité dedinky a Záhorie, ktorí boli za posledný mesiac v Bratislave.

K týmto kritériám ponúka Market Locator novinku v ešte presnejšom zacielení – oslovenie podľa záujmu, t.j. oslovenie tých zákazníkov, ktorí sa zaujímajú o záhradkárstvo. Na požiadanie vie Market Locator ponúknuť aj ďalšie oblasti záujmu – oblečenie, kozmetika, hobby, cestovanie, auto_moto, IT technológie, …

Teraz už stačí si iba zvoliť vhodnú textáciu do SMS správy (max 160 znakov bez diakritiky) a spustiť kampaň:

Len v predajni Zahrada Lamac 20% ZLAVA na jeden Vami vybrany produkt v mnozstve pre jednu domacnost v dnoch 13-15.04.2018. Staci sa preukazat touto SMS.

Obvyklé množstvo pre jednu domácnosť

Účinok cielenej kampane bol udivujúci a klient si pochvaľoval správne zvolenú textáciu. Napriek očakávaniam príjemne prekvapil predajcu počet víkendových zákazníkov a predovšetkým obrat, ktorí títo zákazníci zrealizovali. „Ešteže sme prezieravo zvolili textáciu SMSky, inak by nás vykúpili“ zavtipkoval predajca z Lamača.

Pripraveným a kreatívnym predajniam štastie praje. Tak veľa šťastia priatelia vo vašich nových kampaniach s Market Locatorom.

Michal Suran

Public Relations @ Market Locator

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Začnite dnes. Máte 30 dní ZDARMA! Zaregistrujte sa TERAZ