Späť na články

Ako rozmýšľať pri tvorbe budgetu na dlhodobú kampaň?

Ak chceme zostaviť budget na kampaň, je potrebné aktivovať kredity prostredníctvom nákupu v obchode.

Čo sa týka platby, náš systém je predplatný, čiže faktúruje sa vopred vo forme nabitia kreditu (napr. nabijete si 3.000 eur a naplánujete si kampaň na 2-3 mesiace pričom si určíte obmedzenia ako napr. maximálny minutý budget za jeden deň, max budget na celú túto kampaň, prípadne hodinové obmedzenie kampane). Kampaň sa automaticky pozastaví v prípade ak sa prekročí denné alebo hodinové obmedzenie. V prípade ak sa minie celkový budget kampaň sa zastaví.

Po minutí budgetu sa viete rozhodnúť či opätovne dobijete kredity, tie v aplikácii ostávajú validné 12 mesiacov po ich zakúpení.

Ak sa počas kampane nevyčerpá celý budget vracia sa automaticky späť do Vášho konta a viete ho následne použiť na ďalšiu kampaň alebo nákup.

Tento proces je identický či sa jedná o platbu kartou, prevodom alebo na faktúru (na výnimku). Jediný rozdiel pri platbe na faktúru je, že máte vopred k dispozícii služby a faktúra je splatná podľa vopred dohodnutých podmienok s operátorom (zväčša 30 – 60 dní).

Pri platbe kartou alebo prevodom sa čaká na pripísanie prostriedkov na účet a následne sa služby automaticky aktivujú, čo je pri karte ihneď a pri prevode záleží od banky (zväčša 1 bankový deň).

Michal Haluza

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.