LBS – Geolokačná kampaň

Market Locator umožňuje posielanie kampaňových / informačných správ v čase ked niekto príde do zvolenej oblasti - takzvaná LBS (location based services) kampaň, alebo geolokačná kampaň. Príklad: prídem do Auparku v Žiline a dostanem správu od Telekom...

Multi-kriteriálne kampane

Potrebujete cieliť na základe viacerých dátových vrstiev? Pri vytváraní kampane máte možnosť kombinovať podmienky z rôznych dátových vrstiev a docieliť tak ešte presnejšie cielenie. Teraz jednoducho pridávate podmienky ku existujúcim...

Bidding ceny za oslovenie

Pri tvorbe kampane sa rozhodnete, koľko chcete maximálne na danú kampaň minúť dohromady a koľko je maximum za jedno oslovenie (bidding cena) – tu je dôležité poznamenať, že väčšina správ, ktoré odošlete, odíde za minimálnu cenu, iba tie, ktoré idú na...

Tvorba kampane – Ako na to?

1. TVORBA KAMPANE A JEJ ŠABLÓNY KTORÚ SI DÁTE SCHVÁLIŤ Prvým krokom každej úspešnej kampane pre cielený mobilný marketing je vytvorenie pútavého textu. Tvorba kampane začína v hornom menu sa nasmerujte na sekciu „Šablóny“ a kliknite na „Vytvoriť...

Kampaňový report

Okamžite po odoslaní kampane máte k dispozícií kampaňový report. Tu si môžte pozrieť: O akú kampaň sa jedná (ako ste cielili, aký bol text) Kedy kampaň odišla Koľko reálne odišlo správ Koľko Vás to nakoniec stálo Koľko ľudí kliklo...

Úspešné a inšpiratívne kampane

Market Locator použivajú rozmanité firmy na mobilný marketing. Prečo sa teda nenechať inšpirovať? Prinášame Vám ochutnávku kampaní, ktoré boli veľmi úspešné. Ak si nebudete istý tou Vašou, prečítajte si ako napísať údernú SMS správu prípadne si...