Späť na články

Oslovte s GDPR úsmevom milióny reálnych zákazníkov

GDPR postavilo firmy a marketérov pred obrovský problém, pripravilo ich zo dňa na deň o to najcennejšie – zákaznícke dáta. GDPR je tu a výkonnosť marketingu je zrazu ohrozená. Kde vziať GDPR kompatibilné dáta? Ako osloviť existujúcich aj nových zákazníkov s promo ponukou? Ako si legálne a rýchlo opäť vytvoriť vlastnú databázu?

Market Locator v spolupráci s najväčšími českými a slovenskými mobilnými operátormi sa venujú GDPR téme už niekoľko mesiacov a sú na post-GDPR éru pripravení.

V čase, keď firmy, predajne, maloobchodné siete v celej EÚ strácajú svoje databázy zákazníkov a tým strácajú aj významný komunikačný kanál, je Market Locator k dispozícii:

  • s kontaktnou databázou cca 4,7 mil. ľudí v Českej republike a na Slovensku plne v súlade s GDPR
  • s okamžitým pripravením kampane prostredníctvom samoobslužného riešenia dostupným 24 hodín denne
  • s možnosťou vytvorenia aj vlastnej GDPR „compliant“ databázy formou presmerovania z SMS kampaní na vlastný web

Všetci marketéri môžu s úsmevom pokračovať vo svojich cielených SMS kampaniach – pozývať ľudí do svojich predajní, vyhľadávať nových pracovníkov, oslovovať na letné podujatia, koncerty, aquaparky alebo ich informovať o novej akciovej ponuke svojich produktov. Stačí si vytvoriť novú kampaň na www.marketlocator.sk.

GDPR jednoducho a rýchlo

GDPR (General Data Protection Regulation) alebo všeobecné nariadenie na ochranu osobných údajov prináša firmám povinnosť udržiavať dáta o zákazníkovi a cielene ich oslovovať iba v prípade aktuálneho súhlasu. GDPR rozlišuje oprávnený záujem a súhlas.

Oprávnený záujem

Za týmto pojmom sa skrýva záujem firmy posielať obchodné a technické oznámenia svojim zákazníkom, týkajúce sa predchádzajúcich objednávok. Prostredníctvom oprávneného záujmu si môžete vyžiadať aj následný súhlas so spracovaním údajov. Od osoby, ktorá nie je doteraz vašim zákazníkom, budete potrebovať získať súhlas so spracovaním jej dát.

Súhlas

Finálny stav, ku ktorému sa snaží dopracovať marketér, aby mohol opäť plnohodnotne pracovať s cielenou komunikáciou a zákazníckymi dátami. Osobná cielená komunikácia je nevyhnutná na úspešnú konverziu zákazníka, ktorý skonzumoval reklamné posolstvo na kúpne rozhodnutie.

Inšpirujte sa reálnymi príkladmi

S Market Locatorom môžete osloviť viac ako 2,7 mil. Slovákov z databázy mobilných operátorov, medzi ktorými sa určite nájdu aj vaši nezákazníci. A vy tak môžete získať registrácie nových zákazníkov podobne ako Slovnaft či DingoDot. Touto kampaňou si môžete začať rýchlo a efektívne vytvárať vlastné nové zákaznícke databázy, ktoré sú plne v súlade s GDPR.

Návod alebo webinár ako na to

V tomto videu vám ukážeme E2E proces nastavenia na príklade DingoDot, vrátane vysvetlenia praktického využitia pre ďalšie oblasti podnikania pri zbere a manažmente klientských kontaktov a automatizácii kampaní formou jednoduchého CRM.

Najprv si v okolí na mape vyklikáte vhodnú cieľovú skupinu a oslovíte ju cez Market Locator SMSkou alebo emailom priamo do mobilu cez súhlasy mobilných operátorov. Na svoje webovej stránke umožnite registráciu pre návštevníkov cez jednoduchý formulár, ktorý si môžete stiahnuť z Market Locatora. Príklady Slovnatft a Dingodot.

Zákazník sa jednoducho cez internetu zaregistruje do vášho zoznamu v Market Locatore a vy ho môžete automatickou kampaňou osloviť vždy, keď ide okolo Vašej predajne alebo sa dlhšie nezastavil. Rovnako sa do Vášho zoznamu môže zákazník jednoducho zapísať zaslaním SMS s prednastaveným reťazcom napr. DINGODOT alebo SLOVNAFT, čím získate na neho kontakt aj súhlasy na oslovovanie.

Tak neváhajte a hoďte vaše GDPR starosti na nás. Nestrácajte čas a získajte nových zákazníkov s cielenými SMS kampaňami ešte pred „uhorkovou“ sezónou.

Michal Suran

Country Manager @ Market Locator

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.