📰 Prečítajte si automaticky aktualizovaný dátovy príbeh o Covid-19.

Späť na články

LBS – Geolokačná kampaň

Market Locator umožňuje posielanie kampaňových / informačných správ v čase ked niekto príde do zvolenej oblasti – takzvaná LBS (location based services) kampaň, alebo geolokačná kampaň. Príklad: prídem do Auparku v Žiline a dostanem správu od Telekom predajne „Pridte si vyskusat novy iPhone6s! O 16:00 vyzrebujeme jedneho z Vas, ktory si tento skvely telefon odnesie domov!“

Kedy použiť LBS kampaň?

Location Based Marketing prostredníctvom LBS kampane su najvhodnejšie ked potrebujete osloviť zákazníkov v momente, kedy sú v blízkosti Vašej prevádzky. Maximalizujete tak pravdepodobnosť, že Vašu predajňu aj navštívia predtým, než na správu zabudnú.

Ako vytvoriť a nastaviť LBS kampaň?

  1. Vyberte oblasť na oslovenie na mape – na presné zacielenie použite vykreslovanie oblasti. V pravej strane obrazovky kliknite na malý čierny stvorec a nakreslite obdĺžnik. Kliknite v pravo na „Save“
  2. V pravom menu kliknite na vytvoriť novú kampaň
  3. Vyberte LBS typ kampane a postupujte podobne ako pri klasickej kampani. V záložke „Cielenie“ uvidíte nad klasickými podmienkami navyše ešte špecifickú podmienku na LBS
  4. Nastavte časový rozsah odosielania
  5. V záložke „Rozpočet“ nastavíte najprv celkový rozpočet na celú dobu trvania kampane (1). Následne nastavíte koľko sa má maximálne z rozpočtu minúť za jeden deň a koľko sa má maximálne v priebehu jednej hodiny odoslať správ (2). Nakoniec si nastavíte koľko maximálne ste ochotný zaplatiť ze jedno oslovenie (3).
  6. Dokončite LBS kampaň ako pri každej inej kampani.
Michal Haluza

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.