🗓 Inšpirujte sa kalendárom príležitostí na slovenskom trhu

Späť na články

Najlepšie letné esemesky a ako Market Locator využiť počas jesenného obdobia

Leto sa chýli ku koncu a Market Locator má za sebou niekoľko úspešných kampaní. Prinášame vám na ukážku tie, ktoré rezonovali najviac a ukážeme vám, ako viete službu Market Locator využiť naplno aj počas začínajúce jesenného obdobia. Nechajte sa inšpirovať.

Kampaň “Zaplať mobilom”

Slovenská sporiteľňa spustila na začiatku tohto leta kampaň, ktorej cieľom bolo motivovať mladých ľudí od pätnásť do dvadsať rokov, aby používali mobilné platby cez aplikáciu SLSP. Súťaž prebiehala v období od 12. júla do momentu, keď prvých 8000 výhercov splnilo podmienky a získalo výhru dvadsať eur. Do súťaže sa mohli zapojiť účastníci, ktorí aplikácie Google Pay a Apple Pay nikdy predtým nepoužívali.

Vzhľadom na to, že kampaň “Zaplať mobilom” prebiehala iba počas leta, Slovenská sporiteľňa sa rozhodla rozoslať esemesku s nasledovným znením:

Uzivas si leto pri vode? Uzivaj si aj dvacku od nas rovno na tvoj ucet. Staci ked zacnes platit mobilom jak pan. Viac na www.mar.lc/?VqH1paGH6TSLSP 

Táto kampaň mala úspech najmä na hudobných festivaloch Pohoda a Uprising, kde mohli náhodní používatelia týchto aplikácií získať drink či jedlo zadarmo.

Nestráv celé leto v supermarkete

Predajňa potravín DELIA chcela upozorniť na svoj e-shop a službu dovozu potravín až do domu. Svojou kampaňou vyzvala ľudí, aby v lete trávili viac času s blízkymi a menej v supermarketoch. Do esemesky pridala aj špeciálny zľavový kód, vďaka ktorému mohli mať zákazníci dopravu zadarmo.

Dalsi vikend travte s najblizsimi a nakup v supermarkete nechajte na nas. Dorucime do 2hod! Zadajte kod VOZIMe na www.mar.Ic/?x-7WbXaVTLG a doprava je zadarmo. Vasa eDelia

Späť do školy

Jeseň neprináša o nič menej príležitostí ako leto, práve naopak. Tento čas sa nám spája predovšetkým s návratom detí do školy, kupovaním nových školských potrieb, oblečenia či elektroniky. Teraz je tá najlepšia chvíľa, aby ste rodičov motivovali kúpiť svojim ratolestiam všetko potrebné, a to za najlepšiu cenu.

Či už vlastníte papiernictvo, predajňu s detským oblečením alebo kaviareň s chutnými desiatami, prostredníctvom jednoduchej esemesky môžete efektívne prilákať rodiny s deťmi. Pomocou Market Locatora si zacieľte vašu ideálnu cieľovú skupinu ľudí a povedzte im o vašej novej akcii, jedinečnom sortimente alebo ich zoznámte s vašou novou prevádzkou.

Vaša SMS kampaň môže vyzerať napríklad aj takto:

Škola hrou? S naším novým sortimentom štýlových a kvalitných peračníkov či tašiek bude pre vaše dieťa každý školský deň radosťou. Navštívte naše papiernictvo na ul. XY.

 

Príďte si po čerstvú kávu k nám do našej kaviarne a my Vám k tomu pripravíme chutnú a zdravú desiatu pre vášho školáka. Dnes ku každej desiate ovocná šťava zdarma!

Jazykové kurzy

Pomocou Market Locatora viete rodičov oboznámiť aj s rôznymi užitočnými kurzami pre ich ratolesti. Jazyková spoločnosť Iluminata spustila v septembri tohto roku kampaň, ktorá vyzýva rodičov, aby svoje deti prihlásili na jazykový kurz. V Market Locatore si nastavili konkrétnu adresu s rádiusom 2,5 kilometra a cielili na potenciálnych rodičov – ľudí vo veku od 45 do 55 rokov. Spoločnosť sa rozhodla pre kreatívne znenie esemesky:

Je anglicka hodina pre Vase dieta spanielska dedina? S osobnym lektorom predidete hororom. V spolocnosti ILUMINATA kazda hodina doucka sa rata. www.mar.lc/?s37VbaH8FI 0903615028 

Vinobrania

Okrem návratu žiakov do školských lavíc sa nám začiatok jesene už tradične spája aj s oslavami vrcholiacej vinohradníckej sezóny. Posledné teplé lúče slnka si užívame na vinobraniach a jarmokoch s burčiakom v ruke.

Prostredníctvom populačnej analytiky Market Locatora z anonymizovanej vzorky viac ako 2,9 milióna Slovákov sme boli schopní rozlíšiť počty ľudí, ktorí prichádzajú do lokalít konania jarmokov. Minulý rok sme pomocou zvyškových dát mobilných operátorov analyzovali, koľko ľudí sa zúčastnilo vinobraní v Pezinku, Trnave, Rači a Modre.

Zistili sme, že najviac ľudí sa minulý aj predošlý rok zúčastnilo Trnavskéhu jarmoku, o niečo menej ľudí navštívilo vinobranie v Pezinku. Návštevnosť takmer všetkých podujatí bola tvorená rovnomerným pomerom domácich, „blízkych susedov“, z okolitých okresov a zvyšku Slovenska. Na záver sme zistili, že na všetkých podujatiach mali prevahu muži a účasť žien v porovnaní s minulým rokom poklesla.

Big Data prezentujú výhradne anonymizované a agregované štatistické údaje napočítané zo zvyškových telekomunikačných dát uchovávaných priamo u operátora. Riešenie Market Locator prináša Market Locator SK s.r.o. v spolupráci s Instarea a mobilnými operátormi.
Vyskúšajte si Market Locator ešte dnes.

Ema Stanovska

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.