🗓 Inšpirujte sa kalendárom príležitostí na slovenskom trhu

Späť na články

Ponúknite pacientom vaše medicínske služby priamou SMS správou

Market Locator je užitočným nástrojom pre SMS kampane podporujúce predaj produktov. Využitie našli aj mnohé medicínske kliniky, ktoré dali vedieť o svojich službách pacientom po celom Slovensku. Mobilný telefón je personálna vec, ktorú má reálny človek vo vrecku a SIM karty používané v iných zariadeniach náš algoritmus odfiltruje. SMS sa dostane do vrecka každému a jej čitateľnosť je až 95%.

Oslovte len tých pre ktorých to je relevantné

Vďaka cielenému SMS marketingu cez Market Locator si viete vybrať vek, pohlavie či lokalitu osôb, ktoré chcete osloviť. K dispozícii sú aj ďalšie filtre na základe ktorých viete lepšie vyselektovať vaše publikum.

Buďte kreatívny

Naformulujte svoju SMS trefne a zaujímavo. Prilákajte ľudí na konzultáciu zdarma či deň preventívnej starostlivosti. Súčasťou SMS môže byť aj zľava či jedinečný kód alebo odkaz na landing page s kontaktným formulárom, alebo informáciami.

Dôraz na kvalitu

Máte možnosť pritiahnuť nespokojných pacientov z iných kliník do svojej prevádzky. A to vďaka inteligentnému pozývaniu pacientov z okolia kliniky. Vďaka Market Locatoru môžete zabezpečiť rovnováhu medzi aktuálnym a budúcim kapacitným stavom pacientov.  V konečnom dôsledku tak obslúžite viac pacientov a lepšie využijete aktuálnu kapacitu kliniky.

Príklad textácie SMS

Chcete vyzerať a cítiť sa o pár rokov mladšia? Máme pre vás akčnú ponuku s 20% zľavou po predložení tejto SMS. Viac na www.clinic.sk.

Úspešné príbehy z kampaní

Niektoré kliniky už Market Locator vyskúšali a úspešne nástroj využívajú naďalej. Pri SMS-ke s linkom zvyčajne dosiahli 6-10% pre-klik na webstránku. Rovnako registrujú zvýšený záujem o ich služby a pozitívnu spätnú väzby na oslovenie cez SMS správu.

Jednoduchá obsluha

Nástroj na nastavenie kampane je samoobslužný, náš tím Vám však vždy rád a pohotovo pomôže s nastavením.
V aplikácii si jednoducho zvolíte cieľovú skupinu, dátum a čas odosielania, naformulujete správu a nastavíte budget kampane. Správa sa môže odosielať už v rámci jedného dňa.

 

Využitie v rôznych oblastiach medicíny

Estetická medicína, zákroky plastickej chirurgie, transplantácia vlasov, dermatologické služby, riešenie cievnych problémov, laserová operácia očí, rehabilitácia, športová medicína, ambulantná diagnostika, stomatologické služby a celkovo privátna sféra medicínskych kliník sú najvhodnejším príkladom na oslovovanie.

Cieľ oslovovania môže byť:

  1. Informovať ľudí v okolí o otvorení novej kliniky alebo ordinácie.
  2. Prilákať ľudí na zľavy počas mesiacov mimo sezónnych zákrokov či terapií.
  3. Ponúknuť dentálnu hygienu, bielenie zubov alebo kompletnú preventívnu prehliadku.
  4. Informovať o novo-ponúkaných službách, metódach či zákrokoch.

Oslovovanie prostredníctvom SMS správy sa hodí najmä na oslovenie nových pacientov, ak však máte vlastnú databázu kontaktov, môžete pacientom pripomenúť preventívnu prehliadku či termín, na ktorý je pacient objednaný.

Vyskúšajte si Market Locator zadarmo ešte dnes.

Maria Fecikova

SMS Marketing Sales

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.