Späť na články

Prilákajte do vašej lekárne ešte viac ľudí

Market Locator je užitočným nástrojom pre SMS kampane podporujúce predaj produktov, využitie našli aj mnohé siete lekarní po celom Slovensku, nielen čo sa týka podpory predaja výživových doplnkov, ortopedických pomôcok a pod., ale aj ako zdôraznenie prevencie pred vznikom rôznych chorôb.

Svetový deň zdravia – motivátor návštevy lekárne

Siete lekární u nás uskutočňujú kampane, v ktorých pozývajú ľudí k nim na predajne, kde v súvislosti napríklad so svetovým dňom zdravia, medzinárodným dňom diabetesu či rôznych iných uskutočňujú napr. meranie hladiny cukru s osvetou vrámci prevencie pred vznikom danej choroby úplne zdarma. Tieto akcie majú veľkú účasť, je to zároveň možnosť spojenia pomoci druhým s následnou možnosťou predaja rôznych pomôcok, doplnkov výživy a pod. pre prevenciu či už samotnú liečbu zistených chorôb.

Využívané cielenie pri takýchto druhoch kampaní:

  • Vek: 26+
  • Pohlavie: Muži aj ženy
  • Lokalita: cielenie na základe oficiálnej adresy (v meste kde sa lekáreň nachádza)

Príklad textácie pri podobnej kampani:

 

Zľava na výživové doplnky či akcia 1+1 zadarmo

Ďalšou možnosťou využitia Market Locator pre lekárne je propagovať akciu na vybraný tovar, prípadne akciu 1+1 zdarma na rôzne zdravotnícke pomôcky ľuďom, ktorí žijú v okolí lekárne a teda to nemajú ďaleko, aby lekáreň navštívili. Prvým krokom je stanovenie komunikačného cieľa– osloviť a prilákať zákazníkov do svojej siete lekární. V tomto prípade treba zvážiť o aký produkt ide a pre akú vekovú kategóriu je najvhodnejší. Pokračujeme stratégiou kampane – snažit sa vžiť do uvažovania rôznorodej cieľovej skupiny a nájsť tú, ktorá je afinitná na ponuku liečiv a vitamínov. Individualizovanou ponukou pre každú pobočku osloviť ľudí tak, aby SMS posoľstvo bolo prijaté a v čo najväčšej miere využité. Vytipovali sme cieľovú skupinu z geografického hľadiska– spádové územie okolo lekárne , vek 26 + (stredná a staršia generácia sa zaujíma o liečivá). Teraz už stačí iba nastaviť SMS textáciu.

Príklad textácie pre podobné kampane:

 

Otvorenie novej lekárne

  • Pri otváraní novej lekárne je možnosť kampaň nastaviť formou cielených SMS správ s pozvaním, ktoré budú odoslané ľuďom, ktorí žijú v okolí vašej novootvorenej lekárne.
  • Druhou možnosťou je odoslať SMS správu počas otvorenia aj ľuďom, ktorí sa pohybujú v okolí novej lekárne (LBS sms) a pozvať ich na otvorenie napríklad s 20% zľavou na vybraný produkt.

Pre viac informácií či pomoc pri nastavení kampane nás neváhajte kontaktovať. Market Locator si jednoducho vyskúšajte hneď tu.

Michaela Neznikova

Sales & Support @ Market Locator. Holds a Master's degree in Psychology from the Warsaw Management University.

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Začnite dnes. Máte 30 dní ZDARMA! Zaregistrujte sa TERAZ