Späť na články

Unikátne kampaňové kódy (zľavové kódy)

Kedy sa oplatí použiť unikátne zľavové kódy?

Máte pre zákazníkov pripravenú naozaj špeciálnu ponuku? Chcete presne zmerať efektivitu kampane? Chcete mať istotu, že kampaň nespôsobí príliš vysoký predaj zľavnených produktov cez virálne šírenie?

Mobilné kampane v Market Locator umožňujú vkladať do tela správy unikátne kódy (unique campaign codes), ktoré sú naozaj unikátne pre každého užívateľa. Stiahnuť si ich môžte po zadaní kampane a následne nahrať do svojich systémov na konzumáciu.

Ako vložiť unikátny kód?

Pri vytváraní šablóny si v padačke pod zadávaním textu vyberte „unikátny kód“. Do správy sa Vám dočasne vloží príznak [code], ktorý bude pri odosielaní nahradený unikátnym kódom dĺžky 6 znakov.

Aké vlastnosti má unikátny kód?

  • Je unikátny pre každého príjemcu
  • Je unikátny naprieč všetkými Vašimi kampaňami
  • Má dĺžku 6 znakov
  • Nieje „case sensitive“, teda xUh67g je to isté ako XuH67G

Ako použiť unikátne kódy?

Máte viacero možností ako použiť unikátny kód. V nástroji si v Kampaňovom Reporte môžte stiahnuť zoznam kódov okamžite po zadaní (teda pred reálnym odoslaním) kampane. Tieto buď použijete na pobočkách, alebo si ich môžte nahrať do systémov, aby sa dali konzumovať aj vo vašom e-shop. Po novom si môžte overiť platnosť kódu na tejto webovej stránke.

Ako použiť verify.marketlocator.sk?

Na stránke verify.marketlocator.sk môžte konzumovať unikátne kódy odoslané v SMSkách cez Market Locator, keď sa nimi zákazníci preukážu napríklad u Vás na pobočke. Potrebujete k tomu Váš unikátny firemný identifikátor, ktorý nájdete v Nastaveniach / Settings v aplikácii Market Locator. Keď prídete prvý krát na stránku musíte zadať tento Váš identifikátor a potvrdiť ho. Následne môžte zadávať (konzumovať) kódy z SMS správ.

Navyše, ked sa kód zvaliduje stáva sa už neaktívnym a o počte využitých kódov Vás informujeme v kampaňovom reporte.

Michal Haluza

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.